29 Şubat 2016 Pazartesi

Wen & Wild Cheeky ve Creme Brulee Eyeshadow

                       Merhaba,

   Sizlere 14 Şubat sevgililer günü öncesi yapılacak indirimlerden benimde almayı planladığım ürünler olduğundan bahsetmiştim. Mağazalar resmen yağmalanmıştı:)) Bulabildiğim ürünleri sizlerle paylaşmak istedim.


Gratis indiriminde Went & Wild standına uğradım. Cheeky ve Creme Brulee adında iki adet far satın aldım. Cheeky rengi içerisinde minik ışıltılar barındıran pembe tonlarında, yoğun pigmentli, kremsi yapıda toz bir far. Günlük makyaj için çok ideal bir renk olduğunu düşünerek aldım. Kullanmadan önce altına far bazı uyguladım ve kalıcılığı bu şekilde 7/8 saat kadar sürdü.


 Diğeri ise Creme Brulee. Markanın en meşhur tekli farı. Krem rengi, pigmentasyonu başarılı, kremsi yapıda toz bir far. Ben Creme Brulee yi göz kapağımın tonunu nötrlemek ve kaş altına aydınlık vermek için kullandım. İlk önce altına far bazı uyguladım bu şekilde 7/8 saat kalıcılığa ulaştım.
    
 
     Ayrıca bu farların adedini indirimden 5,5 tl gibi bir rakama aldım. Normalde fiyatları da oldukça uygun. Bu fiyata bu performans bence oldukça iyi. Sizlere de bu farları tavsiye ederim.

Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkür ederim:))




Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder