10 Şubat 2016 Çarşamba

Maybelline Color Tattoo

   
                                    

                                                                    Merhaba,
 
     Tamda tahmin etiğim gibi, 14 Şubat Sevgililer Günü için bir sürü mağazada indirimler başladı. YAŞASIN!!!

     Bizim gibi kozmetik canavarları için kaçırılmayacak nimet bu indirimler değil mi? Benimde almayı planladığım bir kaç ürün var. Tabi mağaza stoklarında bulabilirsem onlara sahip olmayı umuyorum.
     Sizlere de fikir vermek amaçlı deneyimlediğim ve memnun kaldığım farlarımı anlatmak istiyorum.

     Sanıyorum krem farların varlığından haberdarsınızdır. Belki çoğunuzda kullanıyor olabilirsiniz. Ancak şu ana kadar krem far deneyimlememiş arkadaşlarda olabilir. Bu yazım belki onlara bir yol gösterici olur :))

Maybelline New York markasına ait Color Tattoo adındaki krem far serisi hayatı kolaylaştıran cinsten. Hem çok güzel renklere sahip, hem de çok pratik. Makyajda fazla zaman harcamayı sevmeyen kadınların hayat kurtarıcısı olabilirler. Kalıcılıkları gayet başarılı. İster parmağınız yardımıyla göz kapağınıza uygulayın, ister bir fırça kullanın. İkisi de mükemmel sonuç veriyor. Toz farlarla kullanımı da gayet kolay ve başarılı sonuçlar veriyor. Renk seçeneği de oldukça fazla. Krem yapısı gözünüzü korkutmasın. Kesinlikle yapışkan hissi yaşatmıyor.

      
Elimde şimdilik 4 adet Color Tattoo Far mevcut. Hepsinin rengi birbirinden güzel bence. Özellikle bronz ve pembe renkleri favorim oldu.Gümüş ve mavi tonları da çok hoş. Göz makyajı için fazla vakit ayıramadığım zamanlarda Color  Tattoo farlarım sürüp çıkıyorum :))

Eğer sizde pratik ve güzel far arayışı içindeyseniz Color Tattoo Farların biri neden sizin olmasın? :))
Şu anda Gratis ve Watsons Mağazaları Sevgililer Günü dolayısı ile Maybelline New York markasında % 40 indirim uygulamaya başladı. Bu fırsatı kaçırmayın derim:)



                                     Soldaki resimde electric blue ve  bronze farı uyguladım.
                                     Sağdaki resimde ise ping gold farı uyguladım.


                                                                             Sevgiler...


Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder