14 Şubat 2016 Pazar

Make Up For Ever Rouge Artıst Palette

     

                             Merhaba

     Bu gün sizlere tatile giderken kullanmak için aldığım bir ruj paletinden bahsedeceğim. Tatile giderken yanımda minimum eşya götürmeye çalışıyorum. Ama inanın bu durum çoğu kadın için ne kadar zorsa benim içinde en az o kadar zor :)) Hele konu makyaj malzemelerimse iki kat daha zorlanıyorum. Ama hayatıma paletler girdikten sonra zorlanma durumum daha aza indirgendi diyebilirim.

                                                                                                                                                        


      Beyaz tenli bir kadın olduğum için kendime pembenin tonlarını barındıran rujları çoğu zaman yakıştırıyorum. Make up for ever'in ruj paletlerine göz gezdirirken de pembe tonlarından oluşan bir palet gözüme takıldı. Tatil için ideal olacağını düşünerek hemen aldım. Ve tatil boyunca ve ardından gelen zamanlarda da keyifle kullandım.


1 NUMARA
2 NUMARA

3 NUMARA
5 NUMARA

4 NUMARA




  



       Rouge Artıst Palette 02 5 farklı renkten oluşuyor. Kremsi yapıdalar. Dudaklarda kuruluğa sebep olmuyorlar. Kalıcılıkları standart rujlar ile aynı. Bir şeyler yiyip içmediğiniz sürece sıkıntı yaşamıyorsunuz. Ancak tazelemeniz çok kolay. Ambalajının içinde ruj fırçası ve mükemmel netlikte bir aynası var. Uygun olduğunuz her an elinizin altında olabilecek, tamda çantaya atıp çıkmalık bir ürün.

    Yalnız benim paletimde ortadaki ruj biraz gloss tarzı ve biraz dağılma yapıyor diğerleri ise gayet başarılı benim için. Ben başka ürünlerle beraber aldığım için fiyatını net hatırlayamıyorum:(( Ama yüz tl'nin üzerinde bir rakamdı.
       Make up for ever'in  Rouge Artıst Palette serisi 8 farklı paletten oluşuyor. Sizin içinde bir sürü ruju yanınızda taşımak sorun yaratıyorsa ruj paletlerini deneyebilirsiniz. Sanıyorum ki zevkinize hitap edebilecek bir palet bulma şansınız çok yüksek. Bu paleti yada diğer paletleri  Sephora veya www.makyajtrendi.com dan edinebilirsiniz.

       Zamanınızı ayırdığınız için teşekkürler:))



Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder