25 Şubat 2016 Perşembe

Kiko Contour Pencil Kit

 
                         Merhaba,

       KİKO İtalya'nın çok sevilen kozmetik markalarından biri. Kaliteli ve oldukça uygun fiyatlı ayrıca bir çok ürün seçeneğinin olması da bu markayı daha da cezbedici kılıyor. Ne yazık ki şu anda Türkiye'de bu ürünlere ulaşılamıyor. Ancak yakın zamanda Türkiye'de KİKO mağazalarının açılmaya başlayacağına dair gazete yazıları okudum. O zaman kim tutar bizi :)) Bu sebeple sizlere KİKO markasına ait kozmetik ürünlerimi anlatmak istedim.

  
Makyaj yaparken bazen yüzümü boyutlandırmaktan hoşlanıyorum. Bunun için ise bazen toz bazen krem ürünler kullanıyorum. Sizlere bu gün Kiko markasına ait Contour Pencil Kit olarak adlandırılan  kontür kalem setini anlatacağım.
 
 
     Biri bronzer kalemi diğeri ise highlighter (aydınlatıcı) kalemi olmak üzere iki kalemden oluşuyor. Bronzer kalemi kontür yapmayı istediğim yerlere uyguluyorum. Highlighter (aydınlatıcı) kalemi ise aydınlatmak istediğim yerlere uyguluyorum. Yapıları kremsi. Fırçayla uygulamak benim tecrübelerime göre daha iyi sonuç veriyor. Oldukça kullanışlı pratik bir ürün. Bende ki rengi 01. Benim çok sevdiğim bir makyaj malzemesi olduğu için sizlerle de paylaşmak istedim.











  Ben bu ürünleri eşimin İtalya seyahati sırasında İtalya'dan aldırdım. Umarım sizde bir gün KİKO markası ile tanışma şansı yakalayabilirsiniz.
Değerli zamanınızı ayırdığınız için çok teşekkürler:))


Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder