8 Şubat 2016 Pazartesi

Revlon Colorburst Matte Balm



           Merhaba

  İndirimleri yakından takip eden bir tüketici olarak edinmek istediğim ürünleri indirim zamanı alıyorum. Aynı bütçeyle böylece daha fazla ürüne sahip oluyorum :)
  Sizlere de 14 Şubat Sevgililer Gününe sayılı günler kala indirime girecek kozmetik mağazalarından neler alabileceğinizin fikirlerini vermeye devam etmek istedim.

   Revlon markası Watsons sayesinde Türkiye'de satılmaya başlandı. Markadan bir kaç ürün deneme imkanım oldu. Size öncelikle çok severek kullandığım Revlon Colorburst Matte Balm yani kalem formda mat rujlarını anlatacağım.




     Kalem rujların iki rengini çok beğenerek aldım. Önceliği 225 Sultry Sulfureuse rengine tanıyorum. Rujda gülkurusu tonlarına bayılıyorum. Bu rujda tam benim istediğim gibi alt tonlarında kahvelik barındıran harika bir gül kurusu tonu. Mat rujların çoğunda dudağı kurutma probleminin olmasına karşın bu rujda öyle bir sorunla karşılaşmadım. Sürümü çok rahat ve kremsi yapıda. Rahatsızlık verecek bir kokusu yok, dudaklara yapışkanlık hissi bırakmıyor. Kalıcılığı da bir şeyler yiyip içmediğiniz sürece 3 saat kadar sürüyor. Günlük makyajınızda ve gece yaptığınız makyajlarınızda çoğu renkle uygulanabilecek güzel bir renk.
 
                                                            225 Sultry Sulfureuse

 Gelelim 265 Fıerce Redoutable kızıl kahve tonlarına sahip ve bütün özellikleri 225 Sultry ile aynı olan serinin diğer rujuna. Nötr gözler koyu dudaklar yada toprak tonlarında yapılacak makyajlarda tercih edilebilecek çok güzel kahve tonlu bir ruj.

 
265 Fıerce Redoutable

Watsons'ın % 40 indirim uyguladığı bir zamanda yanlış hatırlamıyorsam adedini 18 tl civarı bir meblağa almıştım. Mat ruj seviyorsanız sizlere de bu rujları gözü kapalı tavsiye ediyorum.

    Yolunuz Watsons mağazalarına düşerse Revlon standında bulunan bu rujlara göz atmayı unutmayın derim :))

    Sevgilerimle .....


Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder