6 Şubat 2016 Cumartesi

Beni Tanıyın

          

                      Öncelikle herkese merhaba

     Adım Güzin. İstanbul'da yaşıyorum. Kısaca kendimi evli ,mutlu ,iki çocuklu ve makyaj tutkunu olarak adlandırabilirim.  Çalışma hayatım sırasında büyük bir mağazanın kozmetik bölüm şefi olarak  4 yıl çalıştım. Şu anda çalışmıyorum. Ancak makyaj alanında kendimi geliştirebilmek adına  2016 yılında Derya Ergün Makeup Academi'de 8 hafta süren makyaj eğitimleri aldım
   Ben de çoğu kadın gibi bakım ve kozmetik ürünlerine karşı büyük ilgi duyuyorum.Zamanımın çoğunu ailem kaplıyor. Ancak ailemden arta kalan zamanlarda makyaja ilgimden dolayı kozmetik dünyasının derinliklerine dalmayı ve yeni deneyimlerde bulunmayı çok seviyorum.
Bloğumda da sizlere deneyimlediğim ürünlerin kendimce naçizane yorumlarını aktarmak istiyorum.

     Umarım çıktığım bu yolda güzel bir arkadaşlığımız olur :))


 
 
Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder