19 Şubat 2016 Cuma

Lancome Hypnose Volume Mascara

   
        Merhaba,

    Bu gün sizlere günlük makyajlarımda kullandığım rimellerimden birini anlatmaya çalışacağım.

    Lancome Hypnose Volume Mascara. Bu rimeli uzun süredir kullanıyorum. Ve oldukça sevdiğim bir rimel oldu kendisi. Öyle ki biter bitmez yenisini aldığım rimellerimden biri.

    
      Lancome Hypnose Volume Mascara kirpiklere hacim kazandırmayı ve tek tek ayırmayı vaat ediyor. Rimelin kıl yapılı ince düz bir fırçası var. Fazla akışkan bulaşan bir formülü yok. Topaklanma gibi bir sıkıntıda ben yaşamadım. Bence kirpiklere düzgün uygulandığında tek tek ayırdığı ve uzun görünüm sağladığı doğru. Ancak hacim konusunda o kadar emin değilim.

    

Ben günlük makyajımda çok yoğun kirpiklerden hoşlanmadığım için Lancome Hypnose Volume Mascara benim ihtiyaçlarımı gayet güzel karşılıyor :))




Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder