10 Şubat 2016 Çarşamba

Mac Face & Body Fondoten


          Merhaba ,

    Malum iki çocuklu bir anne olarak makyaj yapmam her gün mümkün olamıyor. Makyaj yapmayı tercih ettiğim günlerde ise ten makyajım için BB krem yada fondöten tercih ediyorum. Allah'a şükür problemli bir cilde sahip değilim. Bu sebeple cildimi çok fazla kapatmaya ihtiyaç duymuyorum.
    
     Daha çok cilt tonumu düzenleyen, aydınlık görünmesini sağlayan ve yüzüme uyguladığımda yok gibi görünen bir fondöten arayışı içindeydim. Aradığım fondotene geçtiğimiz sene kavuştum.
Aradığım bütün özellikleri içerisinde fazlasıyla barındıran, kullandığım ilk günden beri onun hakında duyduğum bütün övgüleri hak ettiğini düşündüğüm Mac Face & Body Fondoten gerçekten bir harika.



      Face & Body su bazlı bir yapıya sahip. Bundan dolayı çok ince ve likit yapıda. Sabit durduğunda ayrışma gösterebiliyor bu yüzden kullanmadan önce iyice çalkalamak gerekiyor. Bence ortaya yakın bir örtücülüğe sahip. İnce yapısı nedeniyle örtücülüğünü arttırmak için kat kat uygulanabiliyor. Maske etkisi kesinlikle yapmıyor. Sağlıklı, ışıltılı, ıslak bitişli bir görünüm sağlıyor. Mac Face & Body adından da anlaşılacağı gibi yüz ve vücut makyajı için uygun bir ürün. Ayrıca rahatsızlık hissi veren bir kokusu yok bence. Cildimde herhangi bir alerjiye de sebep olmadı

     Ben Face & Body 'i temiz cildimi iyice nemlendirdikten sonra Real Techniques expert face brush ile uyguluyorum. İstediğim sonuca bu şekilde ulaşıyorum.
    


     Sizde benim aradığım özelliklerde bir ten ürünü arıyorsanız Mac Face & Body fondotene bir bakın derim. Ben Buyaka AVM Mac Mağazasından aldım. Sizlerde bu ürünü Mac Mağazalarında deneyebilirsiniz. Yada www.maccosmetics.com'dan satın alabilirsiniz.
     
     Zaman ayırdığınız için çok teşekkürler :))


Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder