20 Şubat 2016 Cumartesi

Beneffit Erase Paste

    
                Merhaba,

    Göz altlarında yoğun bir morluk sorunu yaşayan insanlardan biriyim. Bundan dolayı da çok rahatsızlık duyuyorum. Bu durumu en aza indirgemeye yardımcı olacak ürünleri kullanmaya özen gösteriyorum.
    Bu gün sizlere bu sorunumu çözmede bana yardımcı olan arkadaşlarımdan birini anlatacağım.
Beneffit Erase Paste.
  
  
 Ben bu ürünü uzun süredir kullandığım için kutusunu ne yazık ki attım. Kutunun içinden ürün hakkında kullanım kılavuzu ve hijyenik kullanım için küçük bir spatula çıkıyor. Ürün üç renkten oluşuyor. Bende ki en açık rengi No:1 Fair.


Somon renginde olması sebebi ile ben Corrocter olarak göz altlarımın rengini nötrlemek için kullanıyorum. Ürün oldukça yoğun ve kremsi yapıya sahip. Bu yüzden gözaltlarıma parmaklarımla tampon şekilde uygulamayı tercih ediyorum. Bence en iyi sonuç böyle alınıyor. Göz çevremde herhangi bir kuruluğa neden olmuyor. Bu şekilde kullandığımda kremsi yapısı nedeni ile çizgilerime dolmaması için üzerinden transparan bir pudra ile geçiyorum. Böylece çizgilere dolma durumunu en aza indirgiyorum. Beneffit Erase Paste benim sevdiğim bir ürün oldu.


 Bu ürünü AKASYA AVM' deki SEPHORA Mağaza' sın dan satın aldım. Fiyatını tam olarak hatırlayamıyorum ancak 100 tl civarında bir meblağaydı.

Göz altlarınız benim gibi sorunlu ise sizlere de yardımı dokunabilecek bir ürün. Peki sizin bana böyle bir ürün tavsiyeniz var mı? Önerilerinizi yorum olarak bırakırsanız çok mutlu olurum:))

       Sevgiler...


Göz Altlarımın Doğal Hali
 
 
Beneffit Erase Paste Sonrası



Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder