31 Mart 2016 Perşembe

Maybelline The Falsis Push Up Drama Mascara

                    
                       Merhaba,

  Bu gün sizlere sırf merakıma yenik düşerek aldığım ve hiç beğenmediğim bir maskaradan bahsedeceğim. Maybelline markasına ait The Falsis Push Up Drama Mascara.


 
 
   
The Falsis Push Up Drama Mascara uzun, hacimli ve kıvrık kirpikler vaat ediyor. Ancak bence vaatlerinden çok uzak. Mascaranın ince silikon bir fırçası var. Aşırı ıslak yapıda. Bu sebeple kirpikleri birbirine çok fazla yapıştırıyor. Fırçasıyla düzeltmek isteyince gözün çevresine bulaşıyor. Kuruduktan sonra temiz bir rimel fırçasıyla kirpikleri ayırmak için taradığımda rimel dökülmeye başlıyor.
  
       Ben bu mascaradan hiç memnun kalmadım. Oldukça vasat bir ürün. Gratis indiriminden fiyatı 19,50 tl aldım. Bir daha almayı düşünmüyorum :(( Sizde bu mascarayı deneyimlediyseniz fikrinizi benimle paylaşırsanız çok sevinirim :))
Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler.



 
 
Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder