23 Mart 2016 Çarşamba

Make Up For Ever Smoky Extravagant Mascara

              
                          Merhaba,
 
     Uzun süredir bloğumda paylaşımda bulunamadım. Malum ülke olarak zor günler geçiriyoruz. Umarım yakında her şey düzelir. Güzel umutla dolu günler geçiririz hep beraber.
     Bu gün sizlere en sevdiğim rimellerimin arasında lider olan Make up for ever smoky extravagant'tan bahsedeceğim. Daha önce gözlerimde aşırı bir hassasiyet olduğunu bu sebeple çok fazla yaşarma problemi yaşadığımı sizlere anlatmıştım.

 

Make up for ever smoky extravagant rimel suya dayanıklı. Bu yüzden akma bulaşma yapmıyor. Kalın koni şeklinde kıl yapılı bir fırçaya sahip. Kirpikleri tek tek ayırıyor. Oldukça hacim sağlıyor. Ben çok memnun kaldım bu rimelden. Öyle ki kullandığım bitmek üzere olduğu için ikincisini hemen aldım.(Kutusunu ne yazık ki atmış bulunuyorum. Kutulu saklamaya daha alışamadım:(( Ancak alt kirpiklerde kullanımı zor. Kalın fırçası nedeniyle bulaştırmadan uygulamak beceri istiyor :). Bence tek kötü yanı bu.

 
      Normal temizleyicilerle kirpiklerden çıkarmak biraz zorlayıcı. Bu yüzden çift etkili göz makyajı temizleyicileri bunun için ideal.


 
 
Sizde bu özelliklere sahip bir rimel arıyorsanız mutlaka Make up for ever smoky extravagant ı deneyin derim :))
Sephora mağazalarından 70 tl bir meblağa temin edebilirsiniz.

    Vakit ayırdığınız için teşekkürler :))


Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))
    





        
    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder