9 Mart 2016 Çarşamba

Orifleme Tender Care ( Lip Balm)

                 
                          Merhaba,

     Kış ayları benim dudaklarımın kuruyarak kabuk şeklini aldığı zamanlardır :( Dudak peelinglerini , nem bakımlarını abarttığım en yoğun dönem kış aylarıdır. Yine de dudaklarım çok sık kurur. Bu yüzden gece gündüz lip balm kullanıyorum.
  
 
    
Sizlere bu gün kullandığım lip balmlar içerisinde en başarılı bulduğum Orifleme Tender Care ' den bahsedeceğim. Uzun yıllardır çok severek kullandığım bir ürün. Çok küçük şirin bir ambalaja sahip. Her yerde taşınmaya müsait. İçeriğinde balmumu ve E vitamini bulunuyor. Kuruyan dudaklara güzel bir nem veriyor ve onarıcı bakım sağlıyor. Ayrıca grip sonrası kuruyan burun kenarlarını onarıyor. Sertleşen tırnak diplerine , dirsek derisine uygulandığında nemlendirerek yumuşatıyor.
      Benim elimde şu anda klasik, bal özlüsü, Hindistan cevizlisi ve bademlisi bulunuyor. Ama içlerinde klasik olanın yeri bende bir başka :))

Bal Özlü

Klasik
Hindistan Cevizli Özlü


                   
                       
Badem Özlü
      Sizin de kuruyan dudaklarınız varsa bu ürünü muhakkak denemenizi tavsiye ederim. Bu ürünleri orifleme danışmanlarından temin edebilirsiniz. Ben de orifleme danışmanlığı yapan bir arkadaşımdan satın aldım. Fiyat bilgisini ne yazık ki veremiyorum ama uygun fiyatlı bir ürün olduğunu söyleyebilirim.
Zamanınızı ayırdığınız için çok teşekkürler :))







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder