8 Nisan 2016 Cuma

Kiko Perfecting Bronzer

                         Merhaba,

    Bu gün sizlerle duyunca çok sevindiğim bir haberi paylaşmak istiyorum. Daha önce sizlere bir İtalyan markası olan Kiko dan bahsetmiştim. Ancak o dönem Türkiye'de mağazası bulunmuyordu.
                                                     
                                                    YUPPPPİİİİİİİ :)))

Kiko ilk mağazasını Bakırköy Capacıyt AVM'de açmış. Mağazayı ziyaret etme fırsatını şu ana kadar bulamadım :(( Ancak kış aylarında İtalya'da bir Kiko mağazasından aldığım ürünleri size anlatmaya devam edeceğim. Öyle ki yolunuz Kiko'ya düşerse bir kaç ürün hakkında az da olsa fikir sahibi olursunuz :))
     
 

     Kiko'dan bir bronzer aldım. Adı Perfecting  Bronzer. Bendeki rengi 01 Lıght to Medıum. Pembe altın renginde şık metal bir kutuya sahip. Hafif hoş kokusu var. Kadife gibi yumuşak bir dokuya sahip. İçinde ışıltı bulunmuyor. Rengi sıcak kahve tonlarında olduğu için kontür amaçlı kullanıma bence çok uygun değil. Bronzerin tam ortasında toz pembe tonlarında pudra&allık diye adlandırabileceğim pudra bir bölüm mevcut. Bence bu bölüm bronzerin yoğunluğunu kırmak amaçlı bir pudra.
 
 

    Kiko Perfecting  Bronzer'i makyajımda yüzümü ısıtmak amaçlı kullanıyorum. Bence bunun için çok güzel bir ürün. Doğal bir görünüm sağlıyor. Ayrıca far ve allık olarak ta kullanıyorum. Burada ki performansı da oldukça başarılı.
Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri elim diğer bronzerlarıma çok gitmiyor açıkçası :)
  
    Yolunuz Kiko'ya düşerse bu ürüne bakmayı unutmayın derim:))
Sevgiler...


Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder