10 Mart 2016 Perşembe

Avon Luxe Cocoa Couture Far Paleti

   
             Merhaba,

   Bu gün sizlere çok severek kullandığı küçük bir far paletinden bahsedeceğim. Bu palet AVON markasının LUXE serisine ait bir far paleti. LUXE serisinin kullandığım bir rujundan sizlere daha önce bahsetmiştim. Ve bu rujdan hiç memnun kalmadığımı dile getirmiştim. Ancak LUXE serisi Cocoa couture far paletinden de tam aksine çok memnun kaldım.

 Palet çok sağlam ve şık altın görünümlü bir ambalaja sahip. Kapak kısmında büyük ve net görünümlü aynası var. Paletin içerisinde gündüzden geceye uyarlanabilecek tonlarda beş adet far bulunuyor. Farların üçü mat ikisi hafif ışıltılı.
 
 
Bu sene çok moda olan coral, kaş altını aydınlatmak için krem, gölgelendirmek için iki tonda koyu kahve, kat bölgesine uygun içinde vizonluk barındıran açık kahverengi tonlarına sahip bir far paleti. Farların pigmentasyonu oldukça yoğun. Kremsi yapıdalar. Birbirleriyle kolay karıştırılabiliyorlar. Altına baz kullanılmadan da oldukça kalıcılar. Çok az tozutma yapıyorlar. Ayrıca kötü bir aplikatöre sahip :( Bence tek kötü özelliği de bu :))
    Ben Avon danışmanlığı yapan arkadaşımdan indirim zamanı 26,50 tl bir meblağa satın aldım. Sizlere de AVON LUXE far paletlerine bir göz atın derim :))

Sevgiler



 
 
Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder