3 Mart 2016 Perşembe

Nıvea Çift Etkili Makyaj Temizleyicisi

                 
                         Merhaba,
    Göz makyajı temizliğim için ekstra ürünler kullanmak zorunda kalıyorum. Özellikle hassasiyeti bulunan gözlerimin ısı ve ışık değişikliğinden dolayı ağlar şekilde yaşarması büyük sorunum :(( Bu sebeple rimel seçimimi suya dayanıklı ürünlerden tercih etmeye çalışıyorum. Malumunuz bu rimeller kolayca kirpiklerimden çıkmıyor. Bunun için çift etkili makyaj temizleyicilerinden yararlanıyorum.

 
  Bu gün sizlere  Nıvea Çift Etkili Makyaj Temizleyicisinden  bahsedeceğim. Temizleyici şişesinde mavi ve şeffaf renkli iki sıvıdan oluşuyor. Çalkalayarak sıvıların birbirine karışması sağlanıyor. Bu şekilde uygulanıyor.


 Ürün suya dayanıklı mascarayı çok rahat temizleyeceğini, hassas göz çevresine zarar vermeyeceğini ve aynı zamanda bakım yapacağını vadeden bir ürün.
Benim izlenimlerime göre bu ürünü ne zaman kullansam göz ve göz çevremde yanmaya sebep oluyor. Ayrıca kullandığım rimeli bastırarak ve 3/4 pamuk kullanarak çıkarabiliyorum. Suya dayanıklı rujları çıkarmada ise başarılı. Uzun süredir bu amaçla kullanıyorum :))

 
     Nıvea Çift Etkili Makyaj Temizleyicisi bitince yerine yenisini almayı düşünmüyorum. Çok sevdiğim bir ürün olmadı kendisi :((
Değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkürler.


Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder