17 Eylül 2016 Cumartesi

NYC Bıg Bold Bronzer



              Selam,
    Uzun bir aradan sonra nihayet kavuştuk:) Nerelere kayboldum diye sorarsanız eşimin işlerinden dolayı yaz aylarını Bodrum'da geçirdim.Ve bulunduğum yerde büyük oranda wi-fi sıkıntısı yaşadım.Bu nedenle paylaşımlarıma ara vermek zorunda kaldım.
   
Neyse lafı fazla uzatmadan sizlere bu gün yaz aylarında aldığım bir bronzer'ı anlatacağım.
 Watsons mağazasında NYC standını kurcalarken Bıg Bold bronzer dikkatimi çekti.Oldukça büyük gramajlı (17,1 gr) bir ürün. İçinde ışıltı bulundurmuyor.Yapısı yumuşacık ve içinde hafif kızıllık barındıran bir kahve bronzer.Ve fiyatı 12/13 tl arası.Hal böyle olunca bu minnoşa şans vermem kaçınılmazdı tabi ki :))


 

   İyi ki almışım, çoooook beğendim.Yüzümü ısıtmak için harika bir bronzer oldu.Bu fiyata bu performans gerçekten çok iyi.Bende ki rengi 601 Manha Tan.
Uygun fiyatlı, doğal duran içinde ışıltı barındırmayan bir bronzer arıyorsanız NYC Bıg Bold'da muhakkak bakın derim.

Sevgiler :))


 
 

Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder