16 Mayıs 2016 Pazartesi

Lıme Crime Venüs 2


           Merhaba,
 Bu gün Kiko ürünlerimden bahsetmeyeceğim. İlerleyen günlerde Kiko serisine kaldığım yerden devam edeceğim. Lime Crime çok beğendiğim Amerikan menşei bir kozmetik markası. Bu gün sizlere Lime Crime Venüs II Far Paletinden bahsetmek istiyorum.


Paletin sert kartondan sanki tarot kartlarını anımsatan çok güzel bir ambalajı var. Kapağının iç kısmında aynası mevcut. İçinde oldukça yoğun pigmentasyona sahip sekiz adet far bulunuyor. Farların dokusu kadife gibi. Tozutma sıkıntısı yok. Renkler o kadar yoğun ki azar azar kullanmak en iyi sonucu veriyor. Farların dağıtılması da çok kolay. Ve çok kalıcılar.
Paletin İçerisinde:

Pigeon:Ördek başı yeşili(hafif ışıltılı)
Fılter:Mat gök mavisi
Marsh:Haki yeşil tonu(hafif ışıltılı)
Mustard:Mat hardal sarısı
Fly:İçinde yeşil yansımalar bulunduran sedefli şampanya rengi
Jam:Mat kiremit rengi
Mud:Mat kızıl kahve
Boot:Simli siyah

Benim favori renklerim Mustard ve Jam oldu:)) Bence bu paletin içerisinde her mevsim kullanılabilecek far rengi bulmak mümkün.Bu ürünün ne yazık ki ülkemizde satışı bulunmuyor. Ben de Amerika'ya giden bir arkadaşımdan rica ettim. Ancak instagramda yurtdışı kozmetik ürünleri getirerek satış yapan hesaplar bulmak mümkün.

Hoşçakalın:))

Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder