30 Eylül 2016 Cuma

Essence Sun Clup Matt Bronzing Powder


         Selam,
   Üç ayını Bodrum'da deniz, kum, güneş üçlemesiyle geçirmiş biri olarak normalde Eda Taşpınar kıvamında bir ten rengine sahip olmam gerekiyordu. Ancak güneş alerjim yüzünden güneşe 16:00 & 17:00 saatlerinden sonra 50 koruma faktörlü kremlerle şemsiye altında durarak çıkabildim.Güneş alerjisi yaşayanlar beni anlayacaktır:(( Bu sebeple tabi ki istediğim yoğunlukta bronzlaşamadım. Hal böyle olunca doğal yoldan sağlayamadığım yeterli bronzluğu kozmetik ürünlerden yardım alarak sağlamaya başladım:))
  
Kozmetik mağazalarında gezinirken gözüme ilk çarpan ürünler bronzerlar olmaya başladı. Ve hala aynı durumdayım:)) Ooooo yine lafı çok fazla uzattım.
Geçen gün Rossman'a uğradım. Essence standının önüne geldiğimde ilk dikkatimi çeken ürün Essence Sun Clup Matt Bronzing Powder oldu. Essence markasına ait şu ana kadar kaş ve kirpik jelini, kaş mascarasını,jel ojelerini kullandım.Kullandığım ürünlerden de gayet memnun olduğum için de bu bronzera bir şans vermek istedim.

 
 Bronzer sade şeffaf bir ambalaja sahip.15 gr ürün içeriyor.Kapağı açılınca şahane bir görüntü sizi bekliyor.Kokusu muazzam güzel.Buram buram hindistan cevizi kokuyor.Bende ki rengi 01 Natural.


 
 
Yüzümü canlandırmak için kullandım.Sonuç harika oldu.Fiyatına gelince 13 tl ye aldım.Belki indirimlerde daha uygun fiyatlara alınabilir. Kalıcılığına gelince 3/4 saat kadar kalıcılık sağlıyor.Ama benim için bu durum sıkıntı yaratmadı.Uzun süreli makyajla dolaşmamın gerekmediği zamanlarda kullanacağım güzel bir ürün kendisi.
     Benim gibi düşünenler ve makyaja yeni başlayanlar için ideal bir bronzer. Ben çok sevdim:))
   
      Değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkürler:))

Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder