17 Eylül 2016 Cumartesi

H&M Precısıon Sponge ( Makyaj Süngeri)



         Merhaba,

     Bu günü hasret giderme günü ilan ettim:)) Bu nedenle sizlere deneyimlediğim bir kaç ürün daha anlatmaya karar verdim.Umarım sizlere faydalı paylaşımlar olur :)
     Severek takip ettiğim Görkem Karman'ın bloğunda ki bir yazısında Beauty Blender makyaj süngerine muadil olarak gösterdiği H&M makyaj süngerini çok merak ettim.
   
Böylece bana H&M yolları gözüktü. En az 4/5 kez H&M' ye gitmeme rağmen süngere rastlayamadım. Sünger bildiğin karaborsaymış :)) Gelmesi ve tükenmesi bir oluyormuş. Ta ki iki ay önce ki H&M ziyaretime kadar. Kozmetik reyonunda dolaşırken bir anda gözüm süngerlere ilişti. Yuppiii en sonunda meşhur süngere rastlamıştım. İki adet süngeri denemek amaçla aldım(neden daha fazla almadığımı bilmiyorum:( )
   
 
   
 
     Gelelim meşhur süngere. Suyla temasından sonra iki kat büyüyor. Pufidik pufidik bir sünger oluyor. Ürünü çok fazla emmediğini düşünüyorum. Çok doğal uygulama sağlıyor. Şu ana kadar fondoten, bb cream, cc cream, concealer(göz altı kapatıcısı), corrector(göz altı kapatıcısı), krem allık ve krem highligter (aydınlatıcı) uygulamada kullandım. Temizliğini ise ben bebek şampuanı ile yaptım. Resimden de anlaşılacağı gibi gayet temiz oldu.Beauty Blender deneyimlemedim ancak sonuç bence harika. Fiyatına gelince Beauty Blender 60 tl iken H&M sünger sadece 9.99 tl. Daha ne olsun:))
H&M' de rastlarsanız muhakkak 2/3 tane kapın derim.
Sevgiler...

Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder