17 Eylül 2016 Cumartesi

Rımmel London Match Perfectıon Kapatıcı



             Selam,
    Göz altlarımla başım belada:( Genetik mi yoksa düzensiz uyku nedeniyle mi anlayamadım.Kullandığım kremlerde morluklar üzerinde aman aman bir fayda sağlamadı :(.Bu nedenle göz altı kapatıcıları hayatımda önemli rol oynuyor.

   
   
Gelelim bahsedeceğim ürüne.Rımel London Match Perfectıon tek başına bana yetersiz olsa da altına corrector kullandıktan sonra gayet başarılı bir kapatıcı.Bende ki rengi 010 Ivory. Göz altlarım da çizgilere dolma yapmadı.Kuruluk hissi pullanma olmadı.Aksine nemli bitişe sahip.Ben pudra ile sabitlemediğim halde kalıcılığı oldukça başarılı.Çok ince yapısı var.Verdiği aydınlık çok iyi.Aydınlatmak istediğiniz bölgelerede rahatlıkla uygulanabilir. Ambalajı ise hijyenik kullanıma oldukça müsait. Ucunda fırçası bulunan tüp şeklinde. Bu nedenle uygulaması çok kolay. Ürünü cildime sürdükten sonra parmaklarımla tampon hareketler şeklinde uyguluyorum.(Ürünü göz altlarıma uyguladıktan sonra bir kaç dakika bekleyip bu şekilde dağıtıyorum.Kapatıcılığının bu şekilde artığı kanaatindeyim:))  Fiyatı da oldukça makul.Watsons mağazasından 12,5 tl gibi bir fiyata aldım.Yedeklemek için aldığımı ise bayram indiriminde 6,5/7 tl gibi bir meblağa aldım.
    Fiyat&Performans son derece başarılı.Denemenizi tavsiye ederim.
Sevgiler;))

Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder