9 Nisan 2016 Cumartesi

Kiko Cream Radıance Hıghlıgter

             
                     
           Herkese tekrar merhaba,
   Kiko'nun  Türkiye'de ilk mağazasını açtığını sizlerle paylaşmıştım. Hal böyle olunca kullandığım Kiko ürünleri sizlere seri şeklinde anlatmaya karar verdim. Umarım sizler için faydalı olur.

 
   
Aydınlatıcılara bende çoğu makyaj sever gibi oldukça meraklıyım. Bu yüzden farklı markaların ürünlerini deniyorum. Kiko'dan deneyimlediğim Cream Radıance Hıghlıgter adındaki aydınlatıcı ürünü anlatmak istiyorum. Top şeklinde çok şirin bir ambalaja sahip. Ürün ne çok krem nede toz yapıda. Bende ki rengi 02. Somon tonunda bir aydınlatıcı. İçinde gözle görülen simler mevcut. Ben bu ürünü aydınlatıcı olarak ne yazık ki çok sevemedim. İçeriğindeki simler nedeniyle doğal bir görünüm sağlamıyor. Ancak göz pınarlarını aydınlatmada yada far olarak kullanımında  güzel bir ürün. Kalıcılığı ise ne çok fazla nede çok az. Altında baz kullanıldığında kalıcılığı artabilir.

 
      Kiko'ya giderseniz belki bu ürüne bakmak istersiniz. Bakalım sizde benimle aynı fikirde olacak mısınız? Düşüncelerinizi benimle paylaşırsanız çok mutlu olurum :))
Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler.

 
 
Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder