24 Nisan 2016 Pazar

Kiko Ultra Glossy Stylo Lipstick (Ultra Parlak Ruj)


            Merhaba,
  Uzun süredir sizlere bir paylaşımda bulunamadım. Bunun sebebi şehir dışında bulunmamdı. Neyse ki bir kaç gün rahatım. Bu arayı da bir yazıyla değerlendirmek istedim :)
  İzninizle Kiko serisine devam etmek istiyorum. Kiko'nun Ultra Glossy Stylo Lipstick serisinden 4 adet ruj edindim.


Bunlar :
802 nolu ruj çok açık kahve tonlarında
803 nolu ruj açık şefali tonlarında
812 nolu ruj vişne çürüğü tonlarında
814 nolu ruj fuşya tonlarında

802-803-812-814


802-803-812-814
 
  Rujların siyah küçük kalem şeklinde bir ambalajı var. Hoş kokuyorlar ve kremsi yapıdalar. Adından da anlaşılacağı gibi oldukça ıslak yada parlak görünüme sahipler. Yapıları nedeniyle dudakta herhangi bir kuruluğa sebep olmuyorlar. Kalıcılıkları ise uzun süreli değil. Sık tazelemek gerekiyor. Ayrıca renk olarak daha açık tonda uygulanıyor :(

 
Bu kış mat ruj modası olunca bende bu furya ya kapılanlar arasına girdim. Parlaklıkları nedeniyle kış aylarında bu rujları çok kullanmadım. Yaz ayları için ideal olurlar diye düşünüyordum ki bu yaz gloss rujlar geri geliyor :) Bende severek bu rujlarımı yaz aylarında kullanacağım.
  Söylemeden geçemeyeceğim bu ayarda rujları Türkiye'de ki uygun fiyatlara  sahip markalarda da bulabilirsiniz :)) Ancak bu tarz rujları kiko'dan deneyimlemek isterseniz Bakırköy Capacıty avm'deki kiko mağazasından temin edebilirsiniz.
Benim Kiko'nun Ultra Glossy Stylo Lipstick leri hakkındaki düşüncelerim bu şekildeydi umarım sizler için faydalı olur.
Sevgiler:))

Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder