15 Mayıs 2016 Pazar

Kiko Ruj


                Merhaba,
   Bu gün sizlere yine Kiko markasına ait ürünlerimden bahsetmeye devam edeceğim. Bu gün seçtiğim ürün bir ruj. Ne yazık ki rujların adını bir türlü bulamadım:((  Ancak Kiko mağazasına gittiğinizde ambalajları size yol gösterici olacaktır. ( Diye umuyorum)

Öncelikle rujların ambalaj tasarımını çok beğendiğimi belirtmek istiyorum. Gri metalik bir renge sahip. Kapağın üst kısmında hafif bir çukur mevcut. Buradan bastırarak içerisinden rujun çıkması sağlanıyor. Ayrıca kaparken de clik sesi duyularak kilitleniyor. Oldukça sağlam bir ambalaj.
Rujların kokusu gerçekten çok hoş. Mat görünüme sahipler ancak kremsi yapıdalar. Renk konusunda oldukça opaklar. Dudaklarda kesinlikle kuruluğa sebep olmuyorlar. Aksine nemli his bırakıyorlar. Kalıcılıkları ise standart.
    Bende ki renkleri no:506 ve no:519


No:506 Açık pembe tonlarında bir ruj.
No:519 Şeftali alt tonlu kahve rengi bir ruj.
( Ben bu rujları Kiko'nun web sitesinden bakarak beğendim. Eşime de İtalya seyahati sırasında aldırdım. Ancak renkler sitedeki görünümünden tamamen farklı çıktı :(( 519'u sevdim ancak 506'yı çok sevemedim açıkçası. Bu arada fiyatları 7 Euro civarıydı)
     Peki sizlere tavsiye eder miyim? İllaki Kiko'dan ruj almak istiyorsanız evet güzel rujlar. Şunu belirtmek isterim ki bu özelliklere sahip bir ruju bir çok markada bulmanız mümkün.
Bu arada Kiko Bakırköy Capacity AVM de bulunuyor. Yakında da İstinye Park AVM' de yeni mağazası açılıyor.
Değerli vaktinizi ayırdığınız için teşekkürler:))


 
 
Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder