4 Ocak 2017 Çarşamba

Make Up For Ever HD Transparan Pudrada



              Merhaba

    Bu gün sizlere Make Up For Ever HD Transparan Pudradan bahsetmek istiyorum. Pudranın çok ince bir yapısı var. Bu özelliği sayesinde cilt ile bütünleşmesi gayet başarılı. Makyaj sabitlemek için fondöten üzerine, gözaltınızı sabitlemek için kapatıcınızdan sonra, allığınızın daha güzel yayılması için sadece yanak bölgenize yada T bölgesinin yağ kontrolü için uygulanabilecek güzel bir pudra.
    Ayrıca rujlarınızı sabitleyebileceğiniz bir ürün. Katlarını ayırdığınız ince bir peçeteyi dudak makyajınızın üzerine koyun ve bir fırça yardımıyla pudrayı üzerine uygulayın. Peçeteden sızan pudra rujunuzun sabitlenmesine yardımcı olacaktır:))

   
     Ancak bu pudradan çok az uygulama yapmanız gerekli!!! HD özelliği sayesinde ışığı geri yansıtıyor. Gözünüz ile pudrayı göremeseniz de fotoğraflarda yoğun uygulama yapılan bölgelerde sonuç bir facia olabiliyor.
    



Ürünün ambalajı ise bence çok kullanışlı. Fazla ürün alımını engellemek için ortasında fileli bir bölüm var. Bu bölümden istediğiniz kadar ürün kullanabiliyorsunuz. Pudranın gramajı 8,5. Çok az kullanmanız yeterli olduğu için ürün uzun ömürlü.
     Ben bir yıldan fazla süredir kullanıyorum. ancak yarısına gelebildim. Fiyatını ne yazık ki hatırlayamıyorum. Make Up Forever markası Türkiye'den çekildi. Ancak Sephora Mağazalarında yakında satışa sunulacakmış.
     Değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkürler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder