10 Kasım 2016 Perşembe

Nutragena Visibly Clear

         
              Merhaba,

   Bu gün sizlere her kullandığımda oldukça memnun kaldığım bir ürünü anlatacağım. Nutragena Visibly Clear.
 Bu kremi carrefoursa'dan kişisel bakı ürünlerinin %50 indirime girdiği bir dönemde 7,50 tl gibi bir fiyata aldım. Ürün 15 ml'lik bir tüp şeklinde. Hızlı etkili sivilce jeli olarak geçiyor. Ben cildinde sivilce sorunu olan biri değilim. Ancak dönemsel olarak çoğu kadın gibi yüzümde bir iki tane sivilce çıkartabiliyorum. Bu üründen sadece sivilce üzerine bir miktar uyguluyorum. Sivilcenin gün içerisinde ağrılı ise ağrısının giderilmesine, boyutunun gözle görülür bir şekilde küçülmesine yardımcı olduğunu söyleyebilirim. Ertesi güne sivilcenin boyutu yok denecek kadar küçülüyor :))
   Yalnız şunu iyice belirtmeliyim ki çıkacak sivilceler için kullanılacak bir ürün değil. Çıkmış sivilce üzerinde etkili. Sizde benim gibi kısa dönemli sivilce sorunu yaşıyorsanız Nutragena Visibly Clear'i deneyebilirsiniz.

Sevgiler :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder