19 Ekim 2016 Çarşamba

The Life Co Organik Hindistan Cevizi Yağı

   
        Merhaba,

       Saçlarımın işlem görmüş olduğundan daha önce sizlere bahsetmemiştim. Evet ne yazık ki saçlarımı boyalı bir şekilde kullanıyorum:(( Saçlarımın boyasız hali oldukça dalgalıyken, boya işlemlerinden sonra eski formunu koruyamaz oldu:( Bir de bunun üzerine deniz, havuz, güneş üçlemesi de tuz biber ekti.

  
Ben de bu soruna Hindistan Cevizi Yağı ile çağre buldum. Tabi ki boyasız saçlar her zaman için en sağlıklı olandır. Ancak bu bakım kürü de boyalı saçlara oldukça fayda sağlıyor.
  Öncelikle sizlere kullandığım ürünü anlatmak istiyorum. The Life Co Hindistan Cevizi Yağı 320 gr'lık cam bir kavonozda, katı formda beyaz renkli bir yağ. Kokusu tabi ki Hindistan cevizi kokusu. (Bence muazzam) Yağı elinize alınca vücut ısısı ile eriyip şeffaflaşıyor.

    Bütün günümü evde geçireceğim bir gün, saçlarımın özellikle uç kısımlarına daha yoğun olacak şekilde, bütün saçıma masaj yaparak uyguluyorum. Sonrasında saçlarımı topuz yapıp en az 4/5 saat bekliyorum. Süreç sonunda da saçlarımı şampuanımla arındırıyorum. Ve sonuç yumuşacık oldukça nemli saçlara kavuşuyorum. Bu bakımı 15 günde bir uyguluyorum.
    Ayrıca Hindistan Cevizi Yağının saç uzatma etkisinin olduğunu söyleyebilirim. Bu bakımdan sonra saçlarımın daha fazla uzadığını gözlemledim. Ve kuaförümde aynı durumu gözlemlemiş ki saçlarıma ne uyguladığımı sordu:))
Bir de bu yağı hafta da bir yüzüme uyguluyorum. Malum devir organik yağlarla cilde bakım yapma dönemi:) Ben de herhangi yağ bezesi, siyah nokta yapmadı. Aksine cildimi yumuşattı. Vücudunuz için de kullanabileceğiniz güzel bir nemlendirici. Yağ olması gözünüzü korkutmasın cilt tarafından hemen emiliyor ve kesinlikle yağlı his bırakmıyor.
Ben 5/6 ay önce N11 'den 49 tl'ye aldım. Şu anda fiyatı daha uygun. Macrocenter, Watsons, Gratis bulabileceğiniz adreslerden bazıları. Sizlere tavsiyem organik olanı tercih etmeniz.

Değerli vaktinizi ayırdığınız için çok teşekkürler:))


Beni instagram hesabımdan takip etmek isterseniz https://www.instagram.com/guzininaynasi/ bu linkten ulaşabilirsiniz:))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder